De wereld achter de schone schijn van de mode- en reclamewereld Paul Hollak is creative director van een reclamebureau. Hij is grappig, rebels, woont in Amsterdam en is vijfendertig jaar. Terwijl hij nota bene in gesprek is met zijn baas krijgt hij per telefoon een aantrekkelijk aanbod: hij kan drie keer zijn huidige salaris verdienen als hij exclusief voor de mysterieuze Rus Adam Parkhomenko gaat werken. Een aanbod te mooi om waar te zijn? Harry Kramp is een veelbekroond tekstschrijver in de reclame, verantwoordelijk voor beroemde slogans als 'Op een dag drink je geen bier meer, maar Grolsch' en 'Melk. De witte motor'. Eerder verscheen De commercial, dat met lof door de pers werd onthaald. `De commercial is een ontzettend leuk en onderhoudend debuut.' Boek `Zeer vermakelijk en spannend.' De Pers
Al verkrijgbaar vanaf € 16,99.
Aanbieder | Prijs | ||
---|---|---|---|
1 nummer voor € 16,99 | Bestellen |
Paul Hollak is creative director in de reclamewereld. Hij is grappig, rebels en 35 jaar. Als hij op het punt staat voor een shoot naar de Chileense havenstad Valparaíso te vertrekken, prijkt er opeens een hem onbekende naam op de passagierslijst: Luisa...