Managers zien zich dagelijks op alle gebieden geconfronteerd met steeds sneller optredende veranderingen die al het voorgaande op zijn kop zetten. Zij zien zich geplaatst in een chaotische nieuwe wereld, waarin nieuwe concurrenten uit het niets opduiken en fusies en splitsingen vroegere mededingers doen verdwijnen. In zo'n wereld, betoogt Tom Peters, is alleen maar willen excelleren niet voldoende. Winnaars zijn slechts die ondernemingen die zich voortdurend aanpassen, die niet alleen snel reageren op nieuwe omstandigheden, maar daarop ook vooruitlopen; ondernemingen die een gunstige positie innemen door zich telkens opnieuw op de markt te oriƫnteren en de voortdurend wisselende eisen van de klanten honoreren met toevoeging van nieuwe, extra (kwaliteits-)waarden aan hun produkten en diensten. HANDBOEK VOOR REVOLUTIONAIR MANAGEMENT bevat een scherpe analyse en een gedurfd actieprogram: in 45 voorschriften wordt aangegeven wat managers moeten doen om te overleven in deze turbulente tijden. De vijf hoofdrubrieken van Peters zijn: volkomen afstemming op de klant; streven naar snelle innovatie; flexibiliteit door delegatie van bevoegdheden; leren houden van verandering; en bouwen aan systemen voor een wereld die op zijn kop staat.
Al verkrijgbaar vanaf € 48,-.
Aanbieder | Prijs | ||
---|---|---|---|
1 nummer voor € 48,- | Bestellen |
Provocerend, inspirerend, motiverend, altijd prikkelend tot nadenken of verzet. Deze reputatie maakt Tom Peters weer volledig waar in 'De innovatiecirkel'. In dit boek, gebaseerd op 400 seminars in meer dan 22 landen, laat Peters zijn licht schijnen op...