Dit boek leert u hoe u succesvol een on line zoekmachinemarketingcampagne opzet. On line marketing, en met name zoekmachinemarketing, neemt een steeds belangrijkere plaats in de mediamix in. Zoekmachinemarketing kan u een fantastische conversie en return on investment opleveren. Voor het opzetten van een geslaagde zoekmachinemarketingcampagne is het echter zaak dat u goed weet welke zaken belangrijk zijn om hoog te scoren in zoekmachines. Bijna nog belangrijker is dat u weet wat u vooral niet moet doen. Dit op de praktijk gerichte boek leert u de feiten kennen; het geeft antwoord op onder meer de volgende vragen: - Wat is zoekmachinemarketing? - Hoe werken de verschillende zoekmachines en -gidsen? Wat zijn de verschillende modellen? Wat is hun wijze van verzamelen, hoe werkt het algoritme van ranking enzovoort. Moet ik betalen voor posities? Of juist niet? - Hoe zoekt mijn doelgroep? Hoe kom ik boven in de zoekresultaten van mijn doelgroep te staan? - Wat zijn de drie componenten die zoekresultaten van de zoekmachines bepalen en waar moet ik per component op letten? - Hoe maak ik een databasegestuurde site doorzoekbaar? - Hoe zorg ik dat mijn doelgroep op mijn resultaat in de zoekmachine klikt en niet op dat van de concurrent? - Hoe zorg ik dat mijn website zoekmachinevriendelijk...
Al verkrijgbaar vanaf € 19,49.
Aanbieder | Prijs | ||
---|---|---|---|
1 nummer voor € 19,49 | Bestellen |