Blaadjes.nl
 

 
Afbeelding van Makkelijk Lezen met Bontekoe - Help, ik ben een weerwolf!
 

Makkelijk Lezen met Bontekoe - Help, ik ben een weerwolf!

RÜDiger Bertram

Daan heeft een geheim dat alleen zijn beste vriend Tim kent. Als Daan nat wordt, verandert hij in een weerwolf. Of eigenlijk een weerwolfje. Dan verscheurt hij voetballen of graaft hij groenten uit de tuin op. Met Tims hulp probeert Daan het dan weer goed te maken. Hoe lang zullen ze dit geheim kunnen bewaren?

Al verkrijgbaar vanaf € 15,75.

Aanbieder Prijs  
1 nummer voor € 15,75 Bestellen

Ook interessant

 
Afbeelding van Dol op lezen! De pony van Roos
 

Dol op lezen! De pony van Roos

Leuke verhalen voor beginnende lezers!Er is maar één ding waar Roos meer van houdt dan van de kleur roze: paarden!Op de nieuwe manege valt haar roze rijbroek echter niet bij iedereen in de smaak. Daar wordt Roos heel verdrietig van. Maar dan ziet ze...

€ 13,95
Meer info

 
Afbeelding van Ankertjes - De trollen gaan op reis!
 
€ 15,75
Meer info

 
Afbeelding van Coolman en ik 2 - Yes!!!
 

Coolman en ik 2 - Yes!!!

Coolman en ik. Yes!!!Het 2e hilarische boek over de ultieme antisuperheldHet lijkt zo geweldig, twee weken op taalcursus in Londen. Al helemaal omdat Lena meegaat, de grote liefde van Kai. Maar er zijn twee problemen: Lena is geïnteresseerd in de snobberige...

€ 22,95
Meer info

Dagelijkse inkopenDagelijkse inkopen
Dagelijkse inkopenDagelijkse inkopen