Rapunzel, het meisje met de magische haren. In dit boek deelt ze al haar tips en weetjes met jou. Hoe maak je van je haar een kunstwerk? Hoe knutsel en frutsel je de leukste dingen? Hoe verdedig je je met een koekenpan? In deze creatieve gids ontdek je het allemaal! Door de korte zinnen en speciaal lettertype is Rapunzel's gids ook geschikt voor kinderen met dyslexie.
Al verkrijgbaar vanaf € 15,99.
Aanbieder | Prijs | ||
---|---|---|---|
1 nummer voor € 15,99 | Bestellen |
Een aantrekkelijk leesboek op AVI start, speciaal voor kinderen die net leren lezen. Door de korte woorden en eenvoudige zinnen kunnen beginnende lezers meteen leeskilometers maken. de juf heeft een pup. de pup heet pip. ze mag mee met de juf. boo is...
Spannend verhaal over een nachtelijke treinreis naar Spanje. Onderweg staat de trein stil. Waarom doen die meneer en mevrouw Sol zo geheimzinnig? Voor beginnende lezers op AVI M4. Spannend verhaal over een nachtelijke treinreis naar Spanje. Roel en zijn...