Is uw onderneming werkelijk marktgericht? Weet iederen in uw organisatie wat de klant wil? Of heeft de afdeling Marketing als enige de klant onder haar hoede? Vincent Barabba stelt dat uw onderneming marktleider kan worden wanneer u informatie over de klant omzet in gedeelde kennis. Marketing moet een geesteshouding worden van iedereen in uw bedrijf. In Marketing als kennisnetwerk vindt u een praktisch actieplan waarmee u een dynamisch, marktgericht beslissingssysteem kunt ontwerpen dat tot concurrentievoordeel leidt. Uw onderneming moet het vermogen ontwikkelen te luisteren naar zowel de markt en de klant als naar uw medewerkers, te leren door die kennis te verwerken en te delen, waarna u de markt kunt leiden door uw besluiten die op de markt gebaseerd zijn. Marketing als kennisnetwerk is een inspirerend boek, niet alleen voor marketingmedewerkers maar voor iedereen die er belang bij heeft dat zijn onderneming marktleider wordt.
Al verkrijgbaar vanaf € 19,90.
Aanbieder | Prijs | ||
---|---|---|---|
1 nummer voor € 19,90 | Bestellen |