Steeds meer bedrijven ontdekken de waarde van Facebook. Omdat je kunt targeten op basis van specifieke interesses of online gedrag, kun je er extreem gericht adverteren. Deze mogelijkheden zijn zeker voor kleinere bedrijven, die het zich niet kunnen permitteren om grootschalige campagnes te voeren, een perfecte oplossing om nieuwe klanten aan te trekken. Veel bedrijven proberen het inmiddels wel, maar weten te weinig van de mogelijkheden om effectief hun Facebookcampagnes in te zetten. De kleine Facebookmarketing voor Dummies legt je van A tot Z uit hoe je een marketingcampagne op Facebook voorbereidt, inboekt, monitort en optimaliseert. Je leest alles over de Business Manager, de Power Editor, pagina-insights en de targetingmogelijkheden op Facebook.Toen Marvin Bos voor zijn opleiding Communication and Multimedia Design een Facebookprofiel aanmaakte, had hij nog geen idee dat hij er zijn werk van zou maken. Inmiddels is hij social media consultant en werkt hij aan een toenemend portfolio van de meest diverse bedrijven en organisaties.
Al verkrijgbaar vanaf € 4,99.
Aanbieder | Prijs | ||
---|---|---|---|
1 nummer voor € 4,99 | Bestellen |