Handig om te weten: van dit boek is een webversie beschikbaar. Als u zich registreert, krijgt u gratis toegang, plus relevante extra’s. In relatief korte tijd heeft thuis- en onlinewerken een grote vlucht genomen. Als gevolg van corona hebben we minder direct en sociaal contact, waardoor de vraag naar oplossingen voor thuiswerken en videovergaderen groter is dan ooit. Een belangrijke rol daarbij is weggelegd voor Zoom, een programma dat op het eerste gezicht weinig uitleg behoeft. Maar dat is slechts schijn! Zoom is een volwaardig gereedschap voor samenwerken, vergaderen en brainstormen op afstand. Daarnaast biedt het een scala aan extra mogelijkheden, waaronder het opnemen van vergaderingen, het chatten met contactpersonen of groepen, het inrichten van vergaderruimten en het aanleggen van een gebruikersadministratie, bedoeld voor instellingen en bedrijven. Daarnaast kun je Zoom uitbreiden met apps, plug-ins en extensies – kortom, mogelijkheden te over. In dit praktische boek leert de auteur je alle aspecten van Zoom kennen, van het maken en correct instellen van een account, het koppelen van Zoom aan je Outlook- of Google-account, het installeren – en optimaliseren – van de software tot het efficiënt en productief deelnemen aan een vergadering, waarbij alle beschikbare...
Al verkrijgbaar vanaf € 22,50.
Aanbieder | Prijs | ||
---|---|---|---|
1 nummer voor € 22,50 | Bestellen |
500+ prompts voor persoonlijke ontwikkeling, carrière, zingeving en relaties biedt een schat aan doelgerichte en geteste prompts speciaal ontworpen voor generatieve-AI-systemen zoals ChatGPT, Copilot en Gemini. Het is een essentiële gids voor iedereen...
Na ruim vijf jaar heeft Windows XP een waardige opvolger: Windows Vista. Dit nieuwe besturingsprogramma van Microsoft is veiliger, stabieler, krachtiger en fraaier dan al haar voorgangers. Daarnaast wordend e meeste consumentenversies van Windows Vista...
Ontvang je wel eens een antwoord op een webformulier en stuur je dat handmatig door naar de persoon die het antwoord moet afhandelen? Of beoordeel je een antwoord van een klant zelf? Heb je wel eens een chatbot gebouwd, of een webpagina? Ongetwijfeld...